ساخت سیکلون

شرکت آریا صنعت سپاهان، بزرگترین شرکت ساخت قطعات صنعتی،اقدام به تولید انواع سیکلون صنعتی، هایپر صنعتی و غیره با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای استفاده در صنایع کرده است.  برخی از صنایع مانند صنعت گچ، سیمان و فولاد از مهم ترین منابع آلاینده هوا بشمار میروند.

سیکلون صنعتی

شرکت آریا صنعت سپاهان یکی از برترین تولیدکنندگان قطعات صنعتی و معدنی می باشد که طی سالها تجربه ی موفقیت آمیز توانسته پروژه های متعددی را در بهترین سطح عملی کند. این شرکت با استفاده از دانش و توان بالای خود به طراحی و تولید انواع قطعات با هدف تامین نیاز صنایع مختلف، پرداخته است از جمله فعالیتهای این شرکت طراحی و ساخت و تولید قطعات معدنی، قطعات صنعتی همچون سیلکون صنعتی می باشد. یکی از تجهیزاتی که در بخش صنعت به منظور جداسازی ذرات جامد از فاز گاز مورد استفاده قرار می گیرد سیکلون می باشد در واقع با استفاده از سیکلون میتوان ذرات ریزجامد در مایعات و هوا و گاز را بدون نیاز به سیستم فیلتراسیون جداسازی نمود، این ذرات با استفاده از دو نیروی گرانش و چرخش سیال جداسازی می شوند.

هاپر صنعتی

بطور کلی میتوان گفت هاپر نوعی از فیدرهای صنعتی می باشد که مهم ترین کاربرد آنها ذخیره سازی مواد و تامین کننده ی خطوط انتقال مواد می باشند. شرکت آریا صنعت سپاهان با برخورداری از دانش بالا و کادر متخصص و مجرب موفق به تولید انواع هاپر صنعتی همچنین آسیاب ریموند با کیفیتی بسیارعالی شده است. هاپرها با توجه به کارایی بالایی که در بخش های مختلف صنعتی دارند و بطور مداوم مشغول به فعالیت می باشند بصورتی طراحی شده اند که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار باشند. هاپرهادر انواع مختلفی  تولید می شوند اما اغلب بصورت قیفی و یا هرمی طراحی و ساخته می شوند. هاپر ها در صنایع غذایی ، صنایع معدنی، صنایع کاغذسازی و صنعت سیمان کاربرد فراوانی دارد. این دستگاه در دو نوع ثابت و پرتابل طراحی و تولید می شود.

ساخت مخازن ذخیره ای صنعتی

شرکت آریا صنعت سپاهان در راستای تامین نیاز بخش های مختلف صنعتی به منابع و تجهیزات لازم، به تولید و ساخت انواع قطعات صنعتی و تولید قطعات صنعتی فلزی همچنین ساخت قطعات معدنی پرداخته است، در این میان طراحی و ساخت مخازن ذخیره ای صنعتی یکی دیگر از خدماتی است که این شرکت به حوزه ی صنعتی عرضه می دارد. مخازن ذخیره ای صنعتی در واقع ظرف های مخصوصی هستند که ساختاری مناسب برای ذخیره سازی و نگهداری انواع مواد و مایعات همچنین گاز های فشرده می باشند. جنس این مخازن اغلب از بتن و فلز فولاد می باشد تا بتواند از مواردی که برای نگهداری این مواد لازم است برخوردار باشد با اینحال امروزه استفاده از موادی همچون پلی اتیلن، ترموپلاستیک، و پلاستیک تقویت شده با شیشه در ساخت این مخازن سبب شده تا بیشتر مورد استقبالو محبوبیت قرار بگیرند.

ساخت سیکلون صنعتی

همانطور که میدانیم طراحی و ساخت سلیکون صنعتی نیازمند به تجربه و دانش بسیار بالایی می باشد بنابراین شرکت آریا صنعت سپاهان با برخورداری از این توان و ظرفیت و با بهره گیری از افراد مجرب و کارشناس خود  موفق به تولید  انواع سیلکون با بهترین کیفیت و تنوع و کارایی بالا شده است. تولید قطعه صنعتی در ابتدا نیاز به طراحی درست و دقیق و مهندسی شده دارد تا بتواند بدون هیچگونه خطایی عملکردی عالی به همراه داشته باشد از این رو شرکت آریا صنعت سپاهان با در نظر گرفتن تمامی جوانب محصولاتی را طراحی و تولید کرده است که سطح بالایی از کیفیت و کارایی را ازآن خود نموده است. طراحی یکی از مهمترین مراحل ساخت سلیکون به شمار میرود بنابراین با توجه به محاسبات مهندسی شده و طی گذراندن آزمایشات لازمه، محصول نهایی بدست می آید.

ساخت هاپر صنعتی

شرکت آریا صنعت سپاهان  قادر به ساخت انواع هاپر و مخازن ذخیره سازی صنعتی می باشد. این شرکت با استفاده از بهترین متریال و مواد با کیفیت همچنین با بهره گیری از دانش بالای کادر توانا و متخصص خود همچنین بکارگیری دستگاه های پیشرفته، هاپرهای صنعتی مرغوب و کارآمدی را تولید و عرضه  داشته است. این مخازن در دو نوع طراحی و ساخته می شوند از جمله هاپر صنعتی ثابت و هاپر صنعتی متحرک که هرکدام درنوع خود کارایی بسیاری دارند. ساخت هاپر صنعتی با هدف ذخیره سازی و نگهداری و حمل انواع مواد در صنایع مختلف همچون صنایع شیمیایی، صنایع نفت و پتروشیمی و صنعت داروسازی انجام می شود که توانسته کمک بزرگی در این خصوص داشته باشد. شرکت آریا صنعت سپاهان علاوه بر ساخت هاپرهای با کیفیت همچنین  انواع سیکلون ها در ابعاد مختلف یکی از بهترین فعالان در تولید قطعات صنعتی در ایران  نیز می باشد.

فروش هاپر صنعتی

شرکت آریا صنعت سپاهان با هدف تامین نیازبازار به طراحی و ساخت انواع هاپرهای صنعتی با ابعاد و اندازه های مختلف پرداخته است این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می کند. ناگفته نماند با توجه به نوسانات بازار ارز قیمت فروش هاپر صنعتی متغیر می باشد و بطورکلی به عواملی همچون اندازه و مقیاس ، کارایی و جنس و نوع هاپر  بستگی دارد. شرکت آریا صنعت سپاهان با عرضه ی تولیدات خود با کیفیتی  بالا و قیمت مناسب خدمتی دیگر به مشتریان خود ارائه نموده است از این رو برای دسترسی آسان فروش محصولات خود را بصورت آنلاین و از طریق سایت در اختیار افراد در سراسر کشور قرار داده است. جهت اطلاع از قیمت بروز و نحوه ی سفارش و خرید محصولات این شرکت همچنین خرید هاپرصنعتی میتوانید به سایت این شرکت مراجعه نموده و از طریق تماس با ما نسبت به آن اقدام نمایید.

انواع سیکلون صنعتی

با توجه به کارایی بالای سیکلون های صنعتی در بخش های متعدد و مختلف صنایع ، شرکت آریا صنعت سپاهان با ساخت قطعات صنعتی همچنین انواع مختلفی از سیکلون ها را طراحی و تولید نموده است تا تاثیر بسزایی در پیشبرد چرخه ی صنعت داشته باشد. سیکلون ها با توجه به نوع عملکردشان بسیاری از خطرات و مشکلاتی که در گذشته پیرامون فعالیت های صنعتی بوده را برطرف نموده است. سطح بالای دانش بکار گرفته شده در ساخت این وسیله باعث شده تا راندمان بالایی داشته باشند و یکی از کم استهلاک ترین سیستم های تصفیه صنعتی باشند. از انواع سیکلون های تولیدی این شرکت میتوان به :

  • سیکلون نیو گاز 2-سیکلون لیوت 3-سیکلون سیوت 4- سیکلون های پیچ دار 5-سیکلون فان تونگرن

امروزه در کلیه صنایع ، سیکلون ها یکی از تجهیزات مهم و اصلی جهت تهویه هوا در فضاهای صنعتی می باشند که تا به امروز عملکرد فوق العاده ی داشته اند.

سفارش ساخت سیکلون

یکی از خدمات شایانی که شرکت آریا صنعت سپاهان ارائه می دهد امکان سفارش ساخت سیکلون می باشد. این شرکت با در نظر گرفتن رضایت مشتریان و تمامی فعالان در مشاغل صنعتی سعی دارد با توجه به نیاز و خواسته ی آنها سیکلون مورد نظر را با هرابعاد و اندازه ای طراحی و تولید کند. با در نظر گرفتن نوع فعالیت و میزان آلایندگی در موقعیت و فضای مشاغل صنعتی سیکلون طراحی و ساخته می شود تا در شرایط متناسب با آن محیط کارایی مطلوبی داشته باشد. جهت تهیه و سفارش ساخت سیکلون می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید  و با کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی و فروش نسبت به آن اقدام نمایید. تمامی مراحل ساخت سیکلون با نظارت کامل و با استفاده از سیستم ها و دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

در این موارد، برای کنترل میزان نشر غبار در هوا، از یک سیستم جمع آوری گرد و غبار در فرآیند تولید کارگاه ها و کارخانجات استفاده میشود که به آن غبارگیر گفته میشود.

غبارگیر ها تجهیزاتی هستند که برای پاکسازی محیط های مختلف از گرد و غبار بکار میروند. انواع مختلفي از غبارگیر ها در فرآيند های توليد استفاده مي‌شوند که از مهم ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • محفظه‌ هاي ته‌ نشيني
  • جداکننده‌هاي ثقلي
  • سيکلون‌ها
  • مولتي‌كلون‌ها
  • فيلتر هاي شني
  • فيلتر هاي کارتريجي
  • فيلتر هاي کيسه‌اي
  • رسوب‌ دهنده‌ هاي الکترواستاتيکي

تجهیزات سیلیکون و هاپر در صنایع با توجه به نیاز آنها به جداسازی یا ذخیره مواد و محصولات، خریداری می شوند. آنچه در خرید این تجهیزات صنعتی اهمیت دارد ابعاد دستگاه، پایداری آن در برابر تغییرات شرایط محیط و مقاومت قسمت های مختلف در تماس با مواد سایشی و خورنده می باشد.

سیکلون چیست ؟

سیکلون دستگاهی است که در محیط های صنعتی از جمله کارخانجات تولید کاغذ ،کارخانه‌های متالوژی مواد ، صنایع سیمان ، صنایع نساجی ، کارخانه های زغال سنگ ، صنایع نفت و گاز ، صنایع آهن و فلزات ، تاسیسات کلوخه سازی معادن و کلاً هر صنعتی که با ذرات گرد و غبار سر و کار دارد ، جهت غبارگیری و جمع آوری ذرات معلق در گازها مورد استفاده قرار می گیرد.

اصول کار دستگاه سلیکون صنعتی بسیار ساده است. این دستگاه براساس نیروی گریز از مرکز عمل جداسازی را انجام میدهد. به این صورت که جریان گاز حاوی غبار از طرف بالای دستگاه وارد آن شده و در یک مسیر گردابی به سمت پایین حرکت میکند. سپس یک گرداب داخلی درانتهای دستگاه آغاز میشود که این گرداب در جهت عکس گرداب اولی میباشد. طی این فرآیند در نهایت غبار از طرف پایین و جریان گاز از لوله خروجی بالا دستگاه خارج میشوند و عمل جداسازی غبار از گاز صورت میگیرد.

غبارگیرهای سیکلون ،نسبت به ساير غبارگيرها فضاي کمتري اشغال مي‌کنند.بعلاوه سیکلون ها ،ساختمان ساده ای دارند و به همین جهت هزینه های سرمایه گذاری و عملیاتی آنها کم است.

جهت انجام عملیات تراشکاری قطعات صنعتی اصفهان کلیک کنید.

با انواع سیکلون آشنا شوید

  • سیکلون نیو گاز
  • سیلیکون لیوت
  • سیلیکون سیوت
  • سیلیکون فان تونگرن
  • سیکلون های دارای قسمت ورودی پیچان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و ساخت سیکلون با آریا صنعت تماس بگیرید.

آریا صنعت مهد سپاهان با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و دقیق ،قادر به طراحی و ساخت سیکلون های غبارگیر با راندمان جداسازی بالا با صرف حداقل انرژی ممکن میباشد.بعلاوه سیکلون های تولید شده آریا صنعت ساختاری محکم و عمر طولانی دارند و نیازمند پایین ترین میزان تعمیرات و نگهداری میباشند.

سیستم انتقال مواد

در سیستم انتقال مواد از تجهیزات زیادی جهت انتقال ، نگهداری و کنترل مواد و کالاها در طی فرآیند تولید و مصرف استفاده میشود.تجهیزاتی از قبیل: الویتور ، شوت ، دایورتر ، هاپر و…

هاپر چیست

هاپر صنعتی یک جزء جدایی ناپذیر در فرآیند تولید کارخانه ها محسوب میشود که جهت تغذیه خطوط انتقال مواد در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی،صنایع فولاد ، صنایع بهداشتی ، صنایع پزشکی ، صنایع بسته بندی و صنایع معدنی مورد استفاده قرار میگیرد.

بدنه این دستگاه معمولا از جنس آهن یا گالوانیزه ساخته میشود و در برابر فشار و ضربات مقاومت بالایی دارد.

هاپرها و فیدرهای صنعتی متناسب با نیاز ، در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و ساخته میشوند و در دو نوع ثابت و پرتابل در بازار موجودند.

برای کسب اطلاعات بیشتر دراین رابطه با شرکت آریا صنعت مهد سپاهان ارتباط برقرار کنید.

با توجه به نیاز شرکت های مختلف به مخازن ذخیره ای و فیلتر های تسویه هوا شرکت آریا صنعت بر آن شد که نیاز این شرکت ها را تامین کند.

شرکت آریا صنعت با ساخت مخازن ذخیره ای نظیر سیمان ،پودر میکرونیزه، آهک، گچ، سنگ و . . . توانسته است پاسخ گوی مشتریان خود باشد.

این شرکت با توجه به حساسیت آلودگی هوا با ساخت مخازن فیلتر های تسویه هوای شرکت های پودری گام موثری در مقابله با آلودگی هوا برداشته است.

جهت انجام عملیات فرزکاری صنعتی اصفهان کلیک کنید.

ساخت مخازن ذخیره ای صنعتی

فروش هاپر صنعتی

انواع سیکلون صنعتی