روند توسعه آسیاب ریموند به منظور تأمین نیازهای مختلف

روند توسعه آسیاب ریموند به منظور تأمین نیازهای مختلف

صنعت آسیاب در کشورهای پیشرفته آمریکای شمالی و اروپا به سرعت در حال توسعه است و در کل بازار صنعت بسیار جلوتر است. سرعت توسعه آن بالاتر از متوسط ​​سرعت توسعه صنعت آسیاب است و صنعت آسیاب سازی آن نیز نسبتاً کامل است. تجهیزات فرز تولید شده در کشورهای پیشرفته پیچیده تر شده و در حال افزایش به سمت سطح بالاتری از کنترل اتوماسیون است.

روند توسعه آسیاب ریموند

روند توسعه آسیاب ریموند

با توجه به توسعه صنعت آسیاب داخلی ، صنعت تجهیزات آسیاب ایران در سال های اخیر بسیار سریع توسعه یافته است. در حال حاضر ، تولید آسیاب ایران کاملاً پیشرفته بوده است و صنعت آسیاب روند پر رونقی را نشان می دهد. علاوه بر این ، صنعت تجهیزات آسیاب توسعه متعهد به توسعه همه جنبه های تجارت آسیاب ایران در آینده است.

به طور خاص ، تجهیزات آسیاب خانگی ایران نه تنها در ساختار تولید ساده است ، هم کار با آن آسان است و هم نگهداری آن آسان است ، بلکه توجه بیشتری به تنوع عملکرد تجهیزات دارد. عملکرد هزینه تجهیزات فرز نیز بسیار بهبود یافته است. علاوه بر بهبود مستمر مدل های تجهیزات ، سطح کنترل آسیاب نیز بسیار بهبود یافته است. در آغاز قرن بیست و یکم ، آسیاب های ایران هنوز در وضعیت نسبتاً عقب مانده ای قرار دارند و همه جوانب نسبتاً عقب مانده هستند. فقط در طی چند سال ، بازار تجهیزات آسیاب ایران به پودر آسیاب شده تولید شده توسط کشورهای پیشرفته نزدیک شده و از قبل شروع به جبران کرده است. روند تجهیزات.

در روند توسعه صنعت تولید تجهیزات پردازش مواد معدنی داخلی ایران، دو تغییر داشته است. اول ، توسعه محصول از تقلید به نوآوری مستقل تبدیل شده است. دوم ، عملیات اقتصادی از گسترده به سودآور تبدیل شده است. انتظار می رود که روند توسعه آینده صنعت تجهیزات آسیاب به سمت مقیاس بزرگ ، هوش دیجیتالی و صرفه جویی در انرژی سبز باشد.

با توسعه مداوم صنعت پودر ، تقاضای بازار برای آسیاب ریموند نیز در حال افزایش است. آسیاب ریموند اصلی ترین تجهیزات برای سنگ زنی در صنعت پودر ایران است. به منظور تأمین نیازهای زمینه های مختلف برنامه ، توسعه “قابلیت اطمینان بالا ، صرفه جویی در انرژی ، دقت و اتوماسیون” یک روند اجتناب ناپذیر است.

روند توسعه آسیاب ریموند

روند توسعه آسیاب ریموند

(1) صرفه جویی در انرژی بیشتر و حفاظت از محیط زیست

در سالهای اخیر ، همه اقشار جامعه بیشتر و بیشتر به موضوعات حفاظت از محیط زیست سبز توجه کرده اند. با پیشنهاد “برنامه پنج ساله دوازدهم سبز” ، صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست به پره توسعه صنایع مختلف ، به ویژه در آسیاب ریموند تبدیل شده است.

با الزامات فزاینده سختگیرانه حفاظت از محیط زیست سبز ، دولت توسعه و پردازش صنعت معدن را تشویق می کند ، و در عین حال استانداردهای بالایی برای ماشین آلات معدن دارد. تحقیق و توسعه و تولید آسیاب ریموند باید توجه بیشتری به تحقیق در مورد راندمان بالا و صرفه جویی در انرژی ، با هدف آلودگی صفر و تولید پیشرفته بالا ، مانند بهره وری ، مصرف انرژی کم و عمر مکانیکی داشته باشد. در بازار آسیاب ریموند فعلی ، تجهیزات کم مصرف و سازگار با محیط زیست با ظرفیت پردازش بالا ، راندمان مرتب سازی بالا و مصرف انرژی کم محبوبیت بیشتری خواهند داشت و تقاضای بازار بسیار فوری است.

(2) سیستم کنترل خودکار کاملتر است

آسیاب ریموند عمدتا برای قابلیت اطمینان بالا ، دقت ، نظارت بر شرایط خودکار و کنترل خودکار در صنعت پودر تولید می شود.

این می تواند اقداماتی مانند منبع تغذیه تریستور ، تنظیم سرعت تبدیل فرکانس AC ، روغن کاری متمرکز چربی ، جذب شوک و غیره را اتخاذ کند و دارای تجهیزات برای نظارت بر شرایط و کنترل خودکار ریز رایانه است. در میان آنها ، قابلیت اطمینان بالا باید از طریق منطقی سازی اصل مکانیکی برای افزایش مقاومت در برابر سایش حلقه آسیاب ، غده تحتانی و موارد مشابه و بهبود روانکاری دستگاه آسیاب ریموند قبل از تحمل در حالت کار مداوم مورد بررسی قرار گیرد. .

کارشناسان بر این باورند که نظارت و کنترل اتوماسیون وضعیت به صورت خودکار نیاز به افزودن یک سیستم کنترل الکترونیکی با هوشمندی بالا در آسیاب ریموند دارد تا به طور خودکار ورود و خروج ، سنگ زنی و کمی سازی مواد را کنترل کند. کنترل خودکار می تواند به طور موثری کارایی ، دقت کار و ایمنی آسیاب ریموند را بهبود بخشد. اپراتور فقط باید دکمه های بین عملیات را کنترل کند.

روند توسعه آسیاب ریموند

روند توسعه آسیاب ریموند

(3) دقت سنگ زنی بسیار بهبود خواهد یافت

با بهبود مستمر نیازهای ظریف محصولات پودر در زمینه کاربرد ، صنعت تجهیزات فرز در جهت تصفیه و مقیاس توسعه می یابد و آسیاب ریموند نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای مدت زمان طولانی ، محصولات آسیاب ریموند به ندرت پیشرفت چشمگیری داشته است. اگرچه سیستم درجه بندی بسیار بهبود یافته است ، اما بیشتر آنها در تحول واحد ماشین باقی مانده اند. به عنوان یک محصول رسمی از تولیدکنندگان تجهیزات تولید ، به عنوان مثال ، در بسیاری از پارامترها تعداد زیادی وجود ندارد. اندازه حلقه غلتک آسیاب ، قدرت موتور اصلی و سرعت اسپیندل به ندرت فراتر رفته است. در حقیقت ، آسیاب سنتی ریموند دارای پتانسیل های زیادی برای بهره برداری است.

افزایش دقت آسیاب مواد به افزایش دقت آنالیز کننده نیاز دارد. این مشکل همیشه یک مشکل فنی در بهبود آسیاب ریموند بوده است ، اما همچنین یکی از اصلی ترین مشکلات برای تولید آسیاب ریموند است. بنابراین ، دقت آسیاب آسیاب ریموند در آینده مورد تحقیق و توسعه شرکتهای مرتبط و پرسنل تحقیق و توسعه خواهد بود که این امر نیز کلید تعیین آینده توسعه آسیاب ریموند در صنعت آسیاب خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.