قطعات صنعتی خودرو

قطعات صنعتی خودرو

 قطعات صنعتی خودرو

قطعات صنعتی خودرو شامل فرآیند از پرس ، جوشکاری ، رنگ آمیزی و مونتاژ گرفته تا مدیریت قطعات ، تامین قطعات و آزمایش موتور و  ساخت قطعات صنعتی، آسیاب ریموند و… است.

فشار دادن       

برای فرآیندهای قالب گیری پلاستیک ، تولید کنندگان می توانند از سیستم برای انتقال فولاد ، لاستیک و سایر مواد ، برای مدیریت محصولات قالب گیری شده در طول ذخیره سازی متوسط ​​و اجرای اقدامات برای افزایش اتوماسیون و بهبود کارایی کارکنان استفاده کنند.

جوشکاری

یکی از اولین فرایندهایی که تولیدکنندگان تصمیم گرفتند خود، کار کنند ، فرآیند جوشکاری بود ، زیرا این فرایند شامل مجموعه ای از وظایف است که به دلیل سر و صدا ، پاشش جوش و تشکیل گرد و غبار ، شدیدترین شرایط کاری را در خط تولید ایجاد می کند. برای تسهیل این فرایند ، کارخانه های تولید انبوه از روبات های جوشکاری استفاده می کنند که قادرند یک خودرو را در کمتر از یک دقیقه تکمیل کنند. این امر مستلزم سرعت بسیار سریع و دقت توقف مطلق سیستم های انتقال است.

رنگ آمیزی

فرایند رنگ آمیزی به منابع قابل توجهی نیاز دارد: رنگ ، آب ، برق و گاز مورد استفاده برای استفاده از لایه های پایه ، میانی و نهایی و همچنین خشک کردن ، باید با سرعت زیادی اعمال شود. بسیاری از تولید کنندگان اقدامات مختلفی را برای صرفه جویی در هزینه های انرژی انجام می دهند.

مونتاژ

در حالی که اکثر بخش های صنعت خودرو به اتوماسیون متکی هستند ، فرآیند مونتاژ که مرحله انتخاب و نصب قطعات برای مدل های خاص است ، هنوز به شدت به کار دستی متکی است. سیستم های حمل و نقل حرکت غیر ضروری را به حداقل می رسانند ، محیط کاری ایمن و حمایتی ایجاد می کنند که حجم کار و سازگاری انعطاف پذیر را بدون نیاز به تنظیم مجدد هنگام ارائه مدل ها یا اقدامات جدید برای بهبود کارایی ، کاهش می دهد.

تست موتور

فرایند تست موتور ، ارزیابی کیفیت موتور ، مانند قلب هر خودرو ، از طریق آزمایشات و معاینات دقیق است. کارشناسان تمام تخصص خود را در انتقال فناوری برای توسعه سیستم های کامل برای انتقال محصولات از خطوط تولید ، آماده شدن برای آزمایش و اندازه گیری داده ها به کار می گیرند.

کنترل کیفیت

پس از مونتاژ کامل تمام قطعات ، ماشین تمام شده به مرحله کنترل کیفیت می رود که شامل یک سری بررسی های کامل است. برای جابجایی محصولات نهایی از طریق بخش کنترل کیفیت ، جایی که کارکنان محکم بودن خودروها را برای محافظت از آنها در برابر بارش ها و سایر مواد ، یکنواختی رنگ و عدم وجود خط و خش و سایر نقص ها بررسی می کنند.

تدارکات قطعات

برای بهبود بهره وری کارخانه ها ، خودروسازان به سیستم های لجستیک قطعات نیاز دارند که قطعات را مطابق برنامه های تولید دریافت ، ذخیره ، مرتب و بازیابی کنند. کارشناسان ترکیبی از تخصص خودرو و فناوری های سازماندهی اختصاصی خود را برای حفظ جریان مداوم راه حل های جدید و ابتکاری ، از جمله اولین سیستم ذخیره سازی و مرتب سازی موقت در جهان ، حفظ می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.